Regulamin

Postanowienia ogólne

  • Właścicielem SKLEPU jest firma ATUT Jarosław Pabisiak z siedzibą w Gdyni (81-304) ul. Śląska 53 lok. A201 NIP 9580426601.
  • SKLEP realizuje wyłącznie zamówienia złożone przez podmioty gospodarcze. SKLEP nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej.
  • Wszystkie ceny podane w SKLEPIE są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
  • Zamówienia w SKLEPIE można składać poprzez formularz zamówienia w sklepie internetowym, e-mailem ( atut@atutgdynia.pl) lub telefonicznie
  • SKLEP zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności towaru u dostawców lub z powodu innych, ważnych przyczyn ekonomicznych bądź logistycznych
  • Zawartość SKLEPU jest jedynie informacją handlową, a nie ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Klient, składając zamówienie, składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy (zakupu zamówionych towarów). Momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży jest:
  1. przy zamówieniach składanych poprzez formularz zamówienia – moment otrzymania e-mailem informacji o zmianie statusu zamówienia z „W REALIZACJI” na „POTWIERDZONE”
  2. przy zamówieniach składanych e-mailem lub telefonicznie – moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę SKLEPU (e-mailem lub telefonicznie)

Realizacja zamówienia

  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego pracownikowi SKLEPU weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. SKLEP może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić
  • Czas realizacji zamówienia składa się z okresu od przyjęcia zamówienia do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych, (jeśli zamówione produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie lub magazynach dystrybutorów). W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. W takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia
  • Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem
  • Dowód zakupu (oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki. Błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury
  • Za zakupy w SKLEPIE można zapłacić w następujący sposób: przelewem na rachunek bankowy - klient otrzymuje go w momencie składania zamówienia: 97 1020 1853 0000 9702 0098 6398; przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem; gotówką w siedzibie firmy ATUT – jeśli odbiór towaru następuje osobiście w naszym biurze handlowym w Gdyni (ul. Śląska 53)

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Klient ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

  2. Korzystając z rękojmi Klient może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

  • Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

  • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

  • Żądać usunięcia wady

      3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w Regulaminie.

      4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Klient jest zobowiązany do          dostarczenia tego towaru na adres ul. Śląska 53, 81-304 Gdynia.

      5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, Klient otrzymuje Kartę gwarancyjną wraz z produktem.

      6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w Regulaminie.

      7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

      8. W zakresie reklamacji dotyczących dostarczenia uszkodzonego towaru zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Przewozowego (Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. (Dz.U. Nr 53, poz. 272), w szczególności Art. 74).